Partner Support Specialist (Technical Help) [Poland]


 

 

Opis oferty pracy


Partner Support Specialist (Technical Help)

Zespół Customer Experience wspiera Partnerów (sprzedających) na każdym etapie podróży z Allegro, dlatego jesteśmy zawsze tam, gdzie potrzebują naszej pomocy.

Allegro to platforma dla ponad 200 tys. firm handlowych, dlatego każdy projekt tworzony musi powstawać przede wszystkim z myślą o użytkownikach oraz ich doświadczeniu w kontakcie z nami. Dbamy o to, żeby na każdym etapie „customer journey”, sprzedający mogli rozwijać swój biznes i czerpać z tego ogromną satysfakcję. W naszym zespole spotkasz m.in. ekspertów z obszaru obsługi klienta, badań jakości, trenerów kompetencji miękkich, specjalistów od social mediów, product managerów, specjalistów od bezpieczeństwa. Jak widzisz – mamy moc kompetencji!

Naszą ambicją jest bycie najlepszym zespołem Customer Experience w Polsce. Jesteśmy na dobrej drodze do celu!

Na czym będzie polegać Twoja praca

  • Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, analizowanie potrzeb technicznych i pomoc Sprzedającym w języku polskim i angielskim, w 5 kanałach kontaktu: email, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
  • Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku Allegro oraz na tworzenie procedur usprawniających pracę Doradców
  • Zbudujesz pozytywną relację z Partnerem (Sprzedającym)
  • Będziesz współpracować z innymi działami serwisu

Ze swojej strony oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z kwartalną premią, zależną od Twoich wyników
  • Model pracy hybrydowej, po okresie próbnym. Mamy świetnie zlokalizowane biuro (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingiem dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
  • Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji m.in.: udział w zajęciach angielskiego oraz dostęp do wewnętrznej platformy Mindgram
  • Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych
  • Podczas onboardingu poznasz tajniki obsługi Partnera w Allegro

Szukamy osób, które

  • Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego, na kilku kanałach kontaktu: email, telefon, czat, WhatsApp, Messenger (mile widziane)
  • Posiadają umiejętności techniczne, pracują w kilku systemach jednocześnie (CRM, komunikatory wewnętrzne), potrafią korzystać z przeglądarek
  • Są gotowy(a) do pracy w systemie równoważnym (praca również w weekendy oraz święta)
  • Potrafią komunikować się w języku angielskim (w mowie i piśmie)
  • Lubią pracę w dynamicznym środowisku
  • Mają podzielną uwagę i potrafią obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie
  • Lubią ludzi i czerpią satysfakcję z rozmów z nimi
  • Posiadają doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych (mile widziane)


"Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast"

Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال