HRD Manager - Assistant Manager [Thailand]


 

ค้าขายปลีก/ค้าขายส่ง
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
5 - 10 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาตรีหรือสูงกว่า
สามารถเจรจาต่อรองได้

หน้าที่และความรับผิดชอบ
  • Collect and analyze training needs based on the company’s strategic direction, business objectives and employees’ performance review.
  • Establish a training master plan in accordance with training needs and business objectives.
  • Monitor and develop training courses for both in-house and external sessions.
  • Implement and develop Talent management program, Succession Planning, Leadership Development program and Management Trainee program.
  • Ensuring HR policies and practices are up to date and complied with the standard systems (ISO9001).
  • Taking lead in HR communication and people activities by working together with other HR team members.
  • Supporting and re-enforcing an organizational culture via various learning and development approaches
  • Participate in a corporate-level task involving other functions
  • Conducting various other tasks assigned by Manager and Management.

คุณสมบัติ
  • Bachelor’s degree or upper in Human Resources, Management, Business Administration, or related fields
  • At least 5 years’ experience in HRD function
  • Good knowledge in labour law
  • Good command in English and computer skills in MS Office
  • Good relationship management
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • Personal leave,Sick leave.
  • Vacation Leave.
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
  • ประกันสังคม
  • ประกันสังคม
  • ประกันอุบัติเหตุ
  • ปรับเงินเดือนประจำปี
  • วันหยุดพักผ่อนประจำปี
  • สิทธิเบิกค่ารักษาพยาบาลพนักงานและบุตร
  • โบนัสตามผลงาน/ผลประกอบการ
  • โบนัสประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال