ค้าขายปลีก/ค้าขายส่ง
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
5 - 10 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาตรีหรือสูงกว่า
สามารถเจรจาต่อรองได้
หน้าที่และความรับผิดชอบ
- Collect and analyze training needs based on the company’s strategic direction, business objectives and employees’ performance review.
- Establish a training master plan in accordance with training needs and business objectives.
- Monitor and develop training courses for both in-house and external sessions.
- Implement and develop Talent management program, Succession Planning, Leadership Development program and Management Trainee program.
- Ensuring HR policies and practices are up to date and complied with the standard systems (ISO9001).
- Taking lead in HR communication and people activities by working together with other HR team members.
- Supporting and re-enforcing an organizational culture via various learning and development approaches
- Participate in a corporate-level task involving other functions
- Conducting various other tasks assigned by Manager and Management.
คุณสมบัติ
- Bachelor’s degree or upper in Human Resources, Management, Business Administration, or related fields
- At least 5 years’ experience in HRD function
- Good knowledge in labour law
- Good command in English and computer skills in MS Office
- Good relationship management
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม
สวัสดิการ
- Personal leave,Sick leave.
- Vacation Leave.
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสังคม
- ประกันอุบัติเหตุ
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- สิทธิเบิกค่ารักษาพยาบาลพนักงานและบุตร
- โบนัสตามผลงาน/ผลประกอบการ
- โบนัสประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม